18.9.06

Χιονάνθρωπος



"Έλα ρεεε..."
"Τι έγινε, όλα καλά;"
"Μια χαρά. Είμαι με τον Βασίλη σε ένα μπαράκι και τα πίνουμε και είπα να σε πάρουμε ένα τηλέφωνο να δούμε τι κάνεις"
"Καλά κάνατε. Βασικά, σε σκεφτόμουν και εγώ πριν λίγο...με πρόλαβες"
"Έτσι. Τα μεγάλα πνέυματα επικοινωνούν φιλαράκι"
"Σωστός"
"Τι άλλα;"
"Όλα καλά ρε φίλε. Πολύ δουλειά αλλά δεν παραπονιέμαι"
"Μισό να σου δώσω το Βασίλη, θέλει να σου μιλήσει. Πολλά φιλιά από μένα και να προσέχεις τον εαυτό σου"
"ΟΚ...και εσύ το ίδιο, να ξέρεις ότι σε σκέφτομαι"
"I know, me too...μισό να σου περάσω το Billara"
"Έλα ρε φιλαράκιιι"
"What's up Bill?"
"Όλα good, για σένα μιλάγαμε πάλι"
"Να είστε κάλα ρε παιδιά που με θυμάστε"
"Εννοείται φιλαράκι. Αφού ξέρεις ότι χωρίς εσένα το κενό είναι δυσαναπλήρωτο"
"Μμμ...Τι άλλα;"
"Να μωρέ, είμαστε σε ένα μπαράκι στον λόφο της Πετρούπολης και έχουμε λιώσει στα ξύδια, άσε που έξω ρίχνει καρεκλοπόδαρα!"
"Καλή φάση. Ποτάκια, όμορφη θέα και βρόχη να σας συντροφεύει"
"Άντε να έρθεις και εσύ πίσω στην Αθήνα μπας και χιονίσει κιόλας εδώ"
"Χαχαχα...έλα ντε...όταν έρθω μπορώ να κάνω τον χιονάνθρωπο;"
"Έλα εσύ και τι σε μέλλει"
"ΟΚ...χάρηκα πολύ που σας άκουσα, καλά να περάσετε"
"Έγινε, λοιπόν θα τα πούμε σύντομα από κοντά, να προσέχεις αγορίνα"
"Και εσύ το ίδιο. Take care..."

2 σχόλια:

ΚουκουΒάγια είπε...

...να στείλουμε στο φίλο σας το Magic Bus να τον πάρει και να τον φέρει στην Αθήνα?
Ρώτησε τον φίλο σου τον Βασίλη και πες μου.
Μπορούμε να του κάνουμε έκπληξη!
Και έτσι όπως θα φέρει τον φίλο σας...θα φέρει κι εμένα στην Αθήνα, μιας και έχω καιρό να έρθω και μόνη δεν μπορώ...μεγάλο ταξίδι για την πληγωμένη μου δεξιά φτερούγα....

Άβατον είπε...

Αν ήταν από αριστερά, στο σημείο της καρδιάς, τότε θα ανησυχούσα για σένα αγαπητή μου... :)