30.9.06

Τι Θες να Γίνεις όταν Μεγαλώσεις Μαλακοπίτουρα;


Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω celebrity blogger.

Θα παρατήσω όλα όσα έκανα πριν και θα αφιερωθώ στο να χτίσω το καινούργιο μου διαδυκτιακό σπίτι. Στην αρχή, θα γράφω τα εσώψυχα μου για ψυχοθεραπευτικούς λόγους. Κατόπιν, θα γνωρίσω ενδιαφέρον ανθρώπους και θα μπορώ να συζητώ για διάφορα θεματάκια που πολλές φορές δεν είχα την ευκαιρία ή την κατάλληλη παρέα ώστε να επικοινωνώ στον επιθυμητό βαθμό. Μα μεγαλώνοντας εγώ και το Blog μου φυσικά, θα γίνομαι όλο και πιο γνωστός, όλο και πιο απαραίτητος για τους άλλους. Θα περνάω περισσότερες ώρες στο διαδύκτιο απ' ότι παλαιότερα, θα αρχίζω να παραπονιέμαι για το ότι οι παρέες μου έχουν μειωθεί στο ελάχιστο ενώ στο διαδύκτιο οι επισκέπτες μου είναι χιλιάδες. Και αυτό το οξύμωρο κομμάτι θα μου σκαλίζει τα σωθικά σαν αγκάθι χωμένο στα πλευρά μου. Η γραφή μου με τον καιρό θα γίνεται όλο και πιο χολώμενη εφόσον με το πέρασμα του Χρόνου θα γίνεται ξεκάθαρα αντιλήπτο μέσα μου πως αυτοπαγιδεύτηκα σε αυτό που νόμιζα εξαρχής πως θα με απελευθέρωνε από το βάρος που κυοφορώ μέσα μου.

Οι μήνες περνάνε. Η κλάψα για την "άδικη" ζωή που μου κληρώθηκε θα αυξάνεται μαζί με τα πικρόχωλα σχόλια για την τρέχουσα πραγματικότητα και για τους γύρω μου. Σαν πρέπων Blogging Pop Idol το οποίο σαφώς και θα έχει τρελάνει τα μηχανάκια της διαδυκτιακής AGB, πρέπει να σταθώ στο ύψος των περιστάσεων. Στις μέρες της νιότης θα μπορούσα πιο εύκολα να το κατεβάσω αλλά τώρα που έχει γιγαντωθεί το μικρό σπιτικό μου σε βίλα των Β.Προαστείων δεν μπορώ ούτε πέτρα να γκρεμίσω. Οφείλω να το υπερασπιστώ με κάθε τρόπο, με κάθε ευφυολόγημα και όποιος τολμήσει να μου ασκήσει κριτική δεν είναι παρά εχθρός της φήμης μου.

Περάσαν χρόνια πλέον...

Τώρα πια πέρναω όλο το χρόνο μου στην προσωπική μου σελίδα. Ανακατεύω το internet για να βρίσκω συνεχώς καινούργια πράγματα. Να ανανεώνομαι βρε παιδί μου. Έχω διακοσμήσει το site μου με ότι καλύτερο, με ότι πιο ακριβό και elegant.
Όλοι με αγαπούν στα φανερά ενώ ταυτόχρονα ενδόμυχα με φθονούν.
Χιλιάδες με διαβάζουν και σε κάθε ευκαιρία μου αποδίδουν αποθεωτικά σχόλια λέγοντας μου ότι είμαι ο Μέγας Ματαιόδοξος Θεός του blogging.

Δοξάστε με λοιπόν κοράκια!!!

Μεταλάβετε, το αίμα μου. Σαπίστε μαζί μουυυ!
Απολαύστε με στις εφημερίδες, στα περιοδικά και φυσικά κάντε μου την χάρη να ταΐζετε το Εγώ μου με την προσοχή σας ειδάλλως δεν έχω λόγο ύπαρξης εδώ μέσα.
Κρίμα που δεν είμαι Αμερικάνος.
Θα μπορούσε ο Larry παρέα με τον King να με καλέσει στο show του και να με ρωτά όσα δεν με ρωτήσατε εσείς ποτέ.
Ξέρετε τώρα...
Τι μου αρέσει να φοράω, αν τρώω την πέτσα στο γιαούρτι, πόσες γυναίκες έχω πληγώσει, γιατί δεν κάνω σχέση, πότε σκοπεύω να παντρευτώ, αν βλέπω τον Μαμαλάκη και πέρνω ιδέες για το πως θα μαγειρέψω το Blog μου κ.ο.κ.

Δεν θα σας λέω αυτά που σκέφτομαι. Θα λέω αυτά που θέλετε να ακούσετε.
Θα ξημεροβραδιάζομαι μπροστά στην οθόνη και θα μετρώ πόσα απίδια και αρχίδια χωράνε στο blog μου.
Δεν θα σας ξανασυννεφιάσω γιατί είσαστε Ελληναράδες και έχει μάθει ο κώλος σας σε ηλιόλουστες τοποθεσίες.
Θα επικρίνω όσους δημοσιογράφους τα πρωϊνά κατακρίνουν μέσω των εφημερίδων τους ενώ το βράδυ από μαθήτριες γίνονται καθηγήτριες γράφοντας αυγά μελάτα στο προσωπικό τους blog.
Δεν θα ψηφίσω. Προτιμώ να σας ψοφήσω.
Δεν θα μιλάω με τον εαυτό μου γιατί πονάει, θα μιλάω όμως με Βουκεφάλες για να τους πονάω.
Μπορεί να γίνω και αρχηγός αίρεσης και να σας οδηγήσω σε ομαδική αυτοκτονία στο Ζάλογγο. Ποτέ δεν ξέρεις τι ανάγκες έχει η Μάζα.
Κι αν φοβηθήτε και αναγκαστώ να βουτήξω μόνος μπορείτε ελεύθερα οι περισσότεροι από εσάς να πάτε σε κάνα party του Μουρατίδη μπας και πάρετε ιδέες σε περίπτωση που έχετε ξεμείνει από αυθεντικότητα μένοντας μπλο(γ)καρισμένοι μπροστά στην οθόνη του Pc σας.

Καληνύχτα σας!

Υ.Γ.:
1. Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους τους Greek Celebrity Bloggers...αυτοί ξέρουν ποιοί είναι.
2. Επειδή το "Τελός είναι η Μαγεία", αν έρθει ποτέ η ημέρα που θα φτιάξω βιλίτσα εδώ μέσα θα χαρώ να της βάλω φωτιά και να την βλέπω να καίγεται.
3. Τώρα μπορώ να έχω ένα τσιγάρο παρακαλώ;

1 σχόλιο:

Άβατον είπε...

Αφού έχω αρχίσει και τα βλέπω από την αρχή μάλλον στην συνέχεια δεν θα μου κάνει εντύπωση κάτι. Άσε που εγώ δεν κολλάω σε μαλακίες...ένα delete είναι και ξέγνοιασα. Πράγματα που με περιορίζουν τα ξεφορτώνομαι με την ίδια ευκολία που τα φορτώθηκα.