5.4.09

Άνθρωποι των Θαυμάτων: Kurt Cobain RIP (1967-1994)

Σαν σήμερα, 15 χρόνια...




"Εγώ το ξεκίνησα πρώτος
Εγώ το ξεκίνησα πρώτος
Ήμουν εγώ
εγώ
Εγώ είμαι αυτός
Εγώ ήμουν ο δημιουργός
Θα το πάρω πάνω μου
εγώ
Ήμουν εγώ
Εγώ ήμουν ο υποκινητής
ο παππούς
ο πρώτος και κύριος
Το έκανα πολύ καιρό
Πριν από όλους
Ήμουν εγώ
Εγώ παίρνω όλο το φταίξιμο
Εγώ παίρνω όλη την ευθύνη
Λάθος μου
Εγώ τα ξεκίνησα όλα
Εγώ το ξεκίνησα πρώτος
εγώ
Εγώ είμαι αυτός
Κατηγορήστε με
δείξτε με με το δάκτυλό σας
Αυτή είναι η απόδειξη μου,
που υπογράφω;
δώστε μου αυτό που μου ανήκει
δώστε μου αυτό που δικαιωματικά είναι δικό μου
δώστε μου αυτό που μου αξίζει"





"Τα ημερολόγια του Kurt Cobain"
Εκδόσεις Μεταίχμιο

8 σχόλια:

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Δεν τον έχω μελετήσει!... Ούτε σα μουσικό ούτε σα σκέψη!...

Θύμα ή Ανόητος;

Άβατον είπε...

@Εγκλωβισμένος,
δεν μπορώ να δώσω απάντηση σε κάτι τέτοιο...αυτοκαταστροφικός πάντως ήταν σίγουρα

weirdo είπε...

Χαρισματικός, μεγάλο ταλέντο..
Κρίμα..

καλημέρα
:)

Άβατον είπε...

@Weirdo,
αχ, και σε έψαχνα εσένα πουλάκι μου...τα έμαθες φαντάζομαι τα νέα μου...σύντομα από κοντά λοιπόν. Καλημερούδια ;)

Ανώνυμος είπε...

enas ap'tous kaliterous mousikous kata tin gnomi m......Prosopika,o kaliteros m.....Epanastatis,ekane oti 3eroume simera tin grunge kai tin rock.....Dn tha se 3exasoume pote Kurt,tha se akoume gia panta...........

Geez είπε...

Αχ.... μεγαλοφυία..

i'm not like them, but i can pretend..

i think i'm dumb, or maybe...

just happy.....

Άβατον είπε...

@Georgia,
pure genius...

Άβατον είπε...

@Georgia,
pure genius...