1.4.08

Επιτύμβιο για τον Μπέρτολτ Μπρεχτ


18 σχόλια:

Φαίδρα Φις είπε...

κι εμένα οι σκορπιοί...

φιλιά

weirdo είπε...

..ναι, οι ηλίθιοι είναι πάντα πιο επικίνδυνοι..

Άβατον είπε...

@Φαίδρα φις,
μπας και είσαι Ταυράκι? ;Ρ

@weirdo,
εν γένη τα κάθε είδους ανθρωπάκια που παρασιτούν εις βάρος άλλων ανθρώπων είναι επικίνδυνα και για λύπηση.

Φαίδρα Φις είπε...

δεν είμαι...

Άβατον είπε...

@Φαίδρα φις,
ούτε σε ωροσκόπο να υποθέσω;

Φαίδρα Φις είπε...

ούτε ούτε,
δεν έχω τίποτα σε γη...
σε απογοητεύω?

Άβατον είπε...

@Φαίδρα φις,
Καθόλου. Χαριτολογώ. Εσύ μίλησες για σκορπιούς και εγώ τσίμπησα για να το γυρίσω στο ζωδιακό διότι τα Ταυράκια οφείλω να σου ομολογήσω πως συνήθως έχουν ένα "θεματάκι" (ολίγον τι και καρμικό πολλές φορές) κι αυτό συμβαίνει με αρκετούς σκορπιούς(ούτε άγγλος να ήμουν παιδάκι μου στο sense of humour, εντυπωσιακό ε; δεν μπορείς να πεις).
Τελικά αρχίζω να πιστεύω πως ο γραπτός αστεϊσμός μου καταλήγει σε ισόβεια καταδίκη.;Ρ
Καλύτερα να γράφω μόνο σοβαρά γιατί θα εξευτελιστώ καμιά ώρα μου φαίνεται...χαχαχα :)
Anyway, sorry αν σε ψιλοφρίκαρα με τόσο κουλή και φαινομενικά άσχετη ερώτηση αλλά μου ήρθε τόσο αυθόρμητο που δεν σκέφτηκα το πως μπορεί να φανεί σε ένα άγνωστο το me άτομο.;)

weirdo είπε...

τι 'θεματάκι' έχουν τα ταυράκια, βρε συ..??
(κάτσε, γιατί το πήρα προσωπικά τώρα!)

καλημέρα :)

Φαίδρα Φις είπε...

το χιούμορ σου το βρίσκω ευφυές...όπως και τους κατά καιρούς αυτοσαρκασμούς σου.
το ψυχογράφημά μου το έκανες λάθος πάντως,
δε φρικάρω ποτέ,είμαι από μόνη μου φύσει και θέσει "φρικαρισμένη"...
αν κάτι σου λέει αυτό...

σε φιλώ και καλημέρα

Άβατον είπε...

@Weirdo, :)
το θεματάκι, χωρίς να σημαίνει πως είναι απόλυτο, σε μια πολύ γενική βάση έχει ως εξής:
τα Ταυράκια ως πολύ ερωτικά πλάσματα μπλέκονται με τους Σκορπιούς που είναι αντιστοίχως υπέρμετρα σεξουαλικά πλάσματα και η χημεία είναι μοιραία και πολύ δυνατή. Ωστόσο πολλές φορές οι σκορπιοί επειδή έχουν έντονες αυτοκαταστροφικές τάσεις, αυτές βγαίνουν και στη σχέση, με αποτέλεσμα στα Ταυράκια που αρέσει η σταθερότητα και απεχθάνονται τις αιφνίδιες αλλαγές , μια τέτοια εξέλιξη να λειτουργεί άσχημα και να αφήνει πληγές.
Αυτά εν συντομία. Όσο να'ναι κάτι λίγα τα κατέχω...:)

@Φαίδρα Φις,
Πάλι καλά γιατί είχα αρχίσει να ανησυχώ για το χιούμορ μου. Ο γραπτός λόγος θεωρώ πως είναι πολύ δύσκολο να αποτυπώσει τον (αυτο)σαρκασμό. Γι'αυτό και συχνά πρέπει να εμπλουτίζουμε την κάθε αστειότητα μας με φατσούλες που χαμογελούν αόριστα.
Αν είσαι φρικαρισμένη φύσει και θέση, Join the club then :)

Άβατον είπε...

@Weirdo,
τα τσούξαμε χθες για τα καλά ε?
Ελπίζω να έπαιξες και "το μπαρ το ναυάγιο" της Αρλέτας. Αγαπημένο...έχω κάνει απίστευτες οινοποσίες με τέτοιου είδους εμπνεύσεις χιχιχι ;)

Ανώνυμος είπε...

...κι αν ήμουν ξύλο
θα είχα νικήσει κεραυνούς και λυσσασμένους αέρηδες
για να με φάει το σαράκι...
.
Μ' άρεσε αυτό το
"δεν έχω τίποτα σε γη"
της φαίδρας φις και λέω να το προχωρήσω:
Δεν έχω τιποτα σε γη
ούτε σε ουρανό
το βιος μου το΄χω σε φωτιά
που το νερό δε σβύνει.

Να πω και καλώς σε βρήκα.
Θα επανέλθω

Φαίδρα Φις είπε...

@solomantzaros,
σου αναγνωρίζω τον οίστρο τον υπέρμετρο που την ψυχή μου αγγίζει...

εννοούσα βεβαίως,δεν έχω ακίνητα,χωράφια,οικόπεδα κλπ κλπ,
χα!

καλημέρα άβατον,
φιλιά σε όλους

Άβατον είπε...

@Solomantzaros & Φαίδρα φις,
Καλημέρα παίδες εν τάξη.
Ελπίζω να είστε πάνω απ'όλα καλά.

Φαίδρα Φις είπε...

καλημέρα επιτέλους με ήλιο!
εγώ καλύτερα,για τον σολωμάντζαρο δεν ξέρω...

φιλιά

ο δείμος του πολίτη είπε...

Εξαίρετο επιτύμβιο.

Άβατον είπε...

@Δείμος,
να είσαι καλά φίλε μου.
Όταν γράφτηκε από τον Μπρεχτ΄πολλοί ήταν αυτοί που το θεώρησαν το πλεον ιδανικό για τους αληθινούς ποιητές.

Φαίδρα Φις είπε...

καλημέρα