18.8.06

Από καπέλο μια χαρά φέτος!

Λοιπόν, όλοι εμείς οι απανταχού άντρες θα πρέπει σε κάποια φάση να δώσουμε τα ειλικρινή μας συγχαρητήρια σε όλες τις μικροαστές Ελληνίδες που σε ένα τόσο δύσκολο Καλοκαίρι, όσο το φετινό, κατάφεραν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να κράτησουν στις επάλξεις την ψυχολογία όλου του έθνους.
Άλλωστε δεν συνέβησαν και λίγα εντός - εκτός χώρας τα οποία φυσικά και είχαν απώτερο σκοπό να καταρρακώσουν ειδικότερα την ψυχολογία του γυναικείου πληθυσμού μας. Αναλογιστείτε πόσες άσχημες ειδήσεις χτυπήσαν φέτος τα σπίτια των ανυποψίαστων κορασίδων και μετά διαφωνήστε ελεύθερα μαζί μου.

-Flashback Δελτίο Ειδήσεων-

"Πυρετός κοινητοποιήσεων σε όλη την χώρα με αφορμή τις περίφημες μεταρρυθμίσεις που με τόσο κόπο και βάσανο είχε εμπνευστεί το Υπουργείο Παιδείας"

(Μα καλά βρε τομάρια δεν μας έφτανε ο Γαλλικός Μάρτης που έδινε και έπερνε όλη την ώρα στην TV;! Τι θέλετε βρε άτιμοι φοιτητές Καλοκαιριάτικο; Εμείς πότε θα πάμε σαν άνθρωποι χαλαρά και ανεμπόδιστα για shopping therapy; Πότε θα βρούμε ένα μπικίνι της προκοπής χωρίς άγχος και στρίμωγμα; Εεεε;;;)

"Ακόμη εμφανίζονται σε διάφορα σημεία της Ευρώπης θετικά κρούσματα της γρίπης των πτηνών"

(Κάτι μας είπατε τώρα. Το πουλί του Τάσου είναι γριπωμένο εδώ και χρόνια! Θα μας κόψετε και το κοτοπουλάκι τώρα;)

"Geia soy Eurovision, welcome Mundial"

('Ενα μήνα Μουντιάλ...!!! Καλύτερα στο Ζάλογγο με το τέρας της Vissis μαζί, παρά να βλέπεις αυτόν τον Αλγερινό τρομοκράτη να παίζει σπαζοκεφαλιές. Italians Do It Better αγόρι μου. Τουλάχιστον έτσι μου έχει πει η φίλη μου η Τέτα που ξέρει να διαβάζει αγγλικά.)

"Τσουνάμι χτυπάει την Ινδονήσια"

(Μόνο αυτό μας έλειπε τώρα να μας βρεί Αυγουστιάτικα στη Μύκονο)

"Φόβος για τρομοκρατικά χτυπήματα σε Αμερική & Βρετανία"

(Σαν να έχει πάλι δίκιο η φίλη μου η Τέτα που λέει πως όλοι αυτοί οι μουσουλμάνοι είναι τόσο πολύ φανατικοί που ούτε το Καλοκαίρι δεν σταμάτουν για διακοπές!)

"Πολεμική σύρραξη μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου. Εκατοντάδες νεκροί και χιλιάδες τραυματίες. Η Ειρήνη κάνει οριστικά διακοπές στη μέση ανατολή."

(Αμ εγώ; Εγώ που πήγα με την φίλη μου την Είρηνη διακοπές στην Μύκονο και βλέπαμε μετά το clubbing στο Φούρνο του Λάκη κάθε πρωί όλα αυτά τα έκτροπα; Πόλυ στεναχωρήθηκα βρε κορίτσια. Η μήπως νομίζετε πως φέτος που όλη η Ελλάδα φορούσε καουμπόϊκα κάπελα στα νυχτερινά μαγαζιά και στις παραλίες πως γινόταν λόγω μόδας; Λάθος! Καταφέραμε όλες οι γυναίκες ενωμένες να κατατροπώσουμε όλους τους Αμερικανούς & Εβραίους τουρίστες του νησιού χλεύαζοντας αυτό τον χαζοπρόεδρο τους τον Bush που αν δεν κάνω λάθος είναι και από το Τέξας! Γιιουυυυυχουυ....)

Τι άλλο να πω βρε κορίτσια;
Με στεναχωρήσατε πάλι φέτος με τις ενδυματολογικές σας προτιμήσεις.
Όπως λέει πάλι μια γνωστή μου:
"Σαν μουνί καπέλο ήμασταν!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: